چگونه مبلمان اداری خوب باعث افزایش کارایی میشود؟


افزایش کارایی با مبلمان اداری خوب

آیا مبلمان اداری باعث ارتقای بهره وری و عملکرد کارکنان می شود؟

سازمان ها و کارفرمایان بخش قابل توجهی از زمان را صرف برنامه ریزی محل کار خود برای به حداکثر رساندن کارایی می کنند.

در حالی که تجلی یک محیط اداری سخت و خشک و بدون استراحت طبیعی را بیشتر به نظر می رسانند،در حالیکه مطالعات اخیر خلاف این را ثابت می کند.

رابطه بین بهره وری و کارکنان در محیط کار به عوامل مختلفی بستگی دارد و راحتی و انعطاف پذیری حداکثر در صدر جدول قرار دارد.

تحقیقات همچنین ثابت می کند که کارکنان چقدردر محیط دلپذیر می‌توانند نقش پویایی داشته باشند. و راه های زیادی برای بهره وری در محل کار خود ایجاد کنند.

اکنون بسیاری از مرکزها بر خرید عمده مبلمان اداری متمرکز شده اند، که باعث می شود کارمندان پس از اثبات قابل توجه رابطه مثبت بین مبلمان اداری و بهره وری احساس راحتی کنند.

این نشان می‌دهد که محل‌های کار باید هنگام انتخاب مبلمان مناسب برای کارمندان، بسته به چیدمان، سلامت کارکنان و انعطاف‌پذیری مراقب باشند.

علاوه بر این، مبلمان اداری و سایر فروشگاه های میز اداری اکنون بر روی تولید مبلمان ارگونومیک متمرکز شده اند که ثابت شده است که کارایی محل کار را افزایش می دهد.

این مقاله به اهمیت مبلمان اداری در ایجاد بهره وری مناسب در کارمندان می پردازد. پس بیایید رابطه بین مبلمان اداری و بهره وری را با هم بررسی کنیم.

عملکرد کار و مبلمان اداری:

شاید در مورد بهترین چیدمان میز برای بهره وری یا در دسترس بودن صندلی های اداری برای ایجاد راحتی مناسب به کارکنان شنیده باشید، اما مبلمان اداری و بهره وری چگونه دست به دست هم می دهند؟

این رابطه بین مبلمان اداری کاربردی به سمت بهبود کارایی در محل کار برای سال‌ها مورد توجه بوده است و اکنون مطالعات بسیاری از داده‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چگونه انتخاب صحیح مبلمان می تواند کارمندان شما را به سمت بهره وری بیشتر و داشتن سطح انرژی بهتر سوق دهد.

ارگونومی:

ارگونومی بهتر نتیجه آشکار مبلمان اداری و بهره وری است. دفاتر مدرن تمرکز دقیقی بر ارگونومی محل کار دارند و این دلیل عمده ای است که محیط های کار مدرن افزایش جدی در سطح بهره وری کارکنان را تجربه می کنند.

برای شروع، مبلمان ارگونومیک با در نظر گرفتن نیازهای کاربر طراحی شده است که باعث می شود کارمند در صندلی که روی آن نشسته است احساس راحتی کند.

هنگامی که حواس پرتی ناشی از تکان دادن مداوم پشت گردن کمتر باشد، ماهیچه ها یک ساعت در میان برای راحتی تحت فشار قرار نمی‌گیرند. به طور خودکار افزایش قابل توجهی در بهره وری وجود دارد.

چگونه مبلمان اداری خوب باعث افزایش کارایی میشود؟

قابلیت تنظیم:

آناتومی بدن هر فرد با دیگری متفاوت است، و این همان چیزی است که مفهوم یک محل کار مدرن را به ما میرساند.

از صندلی‌ها شروع می‌شود، صندلی‌های ارگونومیک مدرن را می‌توان با سطح راحتی هر فرد تنظیم کرد، بنابراین ساعت‌ها نشستن و کار کردن را آسان می‌کند.

بسیاری از صندلی‌های اداری مدرن ویژگی‌های قابل تنظیم مختلفی دارند، از جمله پشتیبانی کمری، عمق صندلی، شیب صندلی، اصلاح دسته‌ها و موارد دیگر.

وضعیت بدن و گردش خون کارمندان ممکن است با یک صندلی کار ارگونومیک بهبود یابد و آنها را با انگیزه و راحت نگه دارد.

سطوح انرژی بهتر:

سطح انرژی بهتر در محل کار نتیجه مغز فعال است. و ساعت ها نشستن روی یک صندلی خسته کننده-ناراحت کننده ذهن را کسل کرده و منجر به خستگی جسمی و روحی می شود.

نمی توان بر اهمیت تحرک در محل کار تاکید کرد. حفظ یک سبک زندگی فعال در محل کار ممکن است به بهبود گردش خون و افزایش سطح انرژی کمک کند.

میز قابل تنظیم ارتفاع، که به کارمندان اجازه می دهد به راحتی وضعیت خود را تغییر دهند، یکی از بهترین روش ها برای تشویق تحرک در دفتر است. آنها همچنین یک محصول محبوب این روزها هستند.

مشکلات کمر:

مشکلات کمر یک مشکل رایج در محل کار است و تقریباً 80٪ از بزرگسالان از آن رنج می برند. مبلمان مناسب مشکلات کمر را در زندگی شما از بین می برد.

صندلی های ارگونومیک خیلی بیشتر از راحتی را ارائه می دهند. آنها همچنین به کارمندان شما کمک می کنند تا در موقعیت مناسب بنشینند.

این امر بسیار مهم است زیرا نشستن در موقعیت اشتباه پشت میز می تواند منجر به مشکلات کوتاه مدت و طولانی مدت کمر، شانه و گردن شود.

این نه تنها تلاش کارمندان شما را کاهش می دهد، بلکه ممکن است به این معنی باشد که آنها مجبور خواهند بود برای درمان یا بهبودی از کار مرخصی بگیرند. این تأثیر مخربی بر بهره وری کلی تیم خواهد داشت.

فضای کاری مرتب:

مبلمان مناسب به طور خودکار تمیزی را در محل کار شما به ارمغان می آورد. و داشتن یک فضای کاری تمیز تفاوت قابل توجهی دارد.

برای شروع، به هم ریختگی باعث حواس پرتی می شود، بنابراین یک محیط تمیز ممکن است به تمرکز کارگران کمک کند.

دوم، اگر اقلام به طور مرتب و منظم ذخیره شوند، کارکنان زمان کمتری را صرف جستجوی اقلام مورد نیاز خود خواهند کرد.

در نهایت، گم شدن کار و اوراق در میان بهم ریختگی حاکی از آن است که ممکن است کار نیاز به تکرار داشته باشد،که ممکن است توسعه دفتر را کند کنند.

نور مناسب:

زمان هایی که اصول اداری یا مبلمان فقط یک میز و صندلی را هدف قرار می دادند، گذشته است. امروزه، یک محل کار مدرن، تمام تجربه را از طریق لوازم جانبی مختلف میز محاسبه می کند.

روشنایی در محل کار یکی از عوامل مهم است.

متأسفانه، وقتی نوبت به کشف روش‌هایی برای افزایش بهره‌وری در محیط کار می‌رسد، نورپردازی اداری اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما ممکن است تفاوت بزرگی ایجاد کند.

اکثر افراد بدون بررسی احتمالات جایگزین، نور روشن یا سفید را انتخاب می کنند. با این حال، شواهد نشان می دهد که نور آبی یا سبز بهترین انتخاب است.

چگونه مبلمان اداری خوب باعث افزایش کارایی میشود؟

گیاهان:

افزودن برخی از گیاهان به دفتر کار شما یک روش شگفت آور ساده و ارزان برای افزایش بهره وری است. اکثر افراد بر این باورند که افزودن گیاهان به محل کار جذابیت بصری را افزایش می دهد.

با این حال، آنها چندین دلیل عملی دارند که به روحیه شما کمک می کند.

نحوه خرید مبلمان اداری مناسب:

پس از اطلاع از رابطه مثبت بین مبلمان اداری و بهره وری، باید قبل از سفارش انبوه برای راه اندازی دفتر خود تصمیم عاقلانه ای اتخاذ کنید.

اطمینان حاصل کنید که در محل کار به آنچه نیاز دارید برای تبدیل آن به یک سازمان مولد، پوشش داده شده است.

یک راه عالی برای به دست آوردن همه چیزهای مناسب، خرید از یک فروشگاه ارگونومیک است.

فروشگاه‌های ارگونومیک مبلمان را به همراه سال‌ها تحقیق و ایده‌ها برای ارائه مناسب‌ترین و سالم‌ترین گزینه‌ها به فروش می‌رسانند و تولید می‌کنند.

آنها مبلمان مولد را ارائه می دهند که می تواند برای گروه های متنوعی از مردم تنظیم شود. مطمئناً، ممکن است هزینه بیشتری نسبت به مبلمان اولیه برای شما داشته باشند،

اما در طولانی مدت، فروشگاه ارگونومیک همیشه نیازهای شما را برای سال های آینده پوشش می دهد.

شرکت سینما چوب فیدار، بزرگترین ارائه دهنده‌ی تجهیزات سینمایی و اداری در ایران