دکوراسیون اداری بانک


دکوراسیون اداری بانک‌ها

فضای بانک باید ماموریت، چشم انداز و ارزش های شرکت را به اشتراک بگذارد.

هویت شرکتی بانک باید در طراحی دفتر آن منعکس شود و این باید به وضوح به کارکنان و مشتریانی که از دفتر بازدید می کنند، اطلاع رسانی شود.

دکوری که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید، نکات زیادی در مورد سلیقه شخصی، سبک و ماهیت کسب و کار شما می گوید.

سبک دکوراسیونی که انتخاب می‌کنید، لحن تعامل با مشتری را نیز تعیین می‌کند، به طوری که وقتی بازدیدکنندگان از در عبور می‌کنند، اولین تاثیر مهم را ایجاد می‌کند.

اطمینان از قوی بودن اولین برداشتی که مشتریان و دیگران می‌گیرند، می‌تواند یک چالش واقعی باشد، به‌ویژه زمانی که کسب‌وکار مورد نظر یک بانک باشد.

مراکز بانک ها باید فضایی از پیچیدگی، سبک و ظرافت را به مشتریان خود منتقل کنند. مدیران باید آن عناصر را به عنوان بخشی از تم تزئینی بگنجانند.

ویژگی های طراحی دفتر بانکی پذیرا و کاربردی:

یک دفتر بانک باید از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد، زیرا فضایی است که باید هم کارکنان و هم مشتریان را پذیرا باشد و به آنها احساس خوبی بدهد.

باید فناوری را به گونه‌ای ترکیب کند که از آن به‌عنوان یک ابزار استفاده شود تا اینکه به‌عنوان حواس پرتی عمل کند.

هنگام طراحی دفتر بانک باید به نکات مختلفی توجه کرد: کارمندان، مشتریان، هویت برند، استفاده از فضا، امنیت، فناوری و موارد دیگر…

دفتر بانکی که در آن کارمندان بهترین کار خود را انجام می دهند و مشتریان احساس راحتی می کنند.

هدف ما در سینما چوب طراحی فضایی شفاف با تجربه ای بالا برای مشتریان و کارکنان بانک است که شامل مناطق مشترک، دفاتر فضای باز و دفاتر اجرایی می شود.

طراحی و کارکرد آن باید هماهنگ باشد. تخصیص فضای کارآمد، اقتصادی ترین و زیست محیطی ترین استفاده را از مناطق شما را تضمین می کند.

نزدیکی به مشتری یک بخش اساسی از تجارت بانکی است، این امر مستلزم مکان های کاری است که صلاحدید خود را حفظ کنند.

دفاتر جلو شیشه ای را می توان ادغام کرد و به نور و شفافیت بیشتر و حفظ حریم خصوصی در همان زمان اجازه می دهد.

وقتی نوبت به طراحی یک محیط کاری راحت می رسد، جنبه های نور و آکوستیک ضروری است. برای کاهش صدای محیط می توانید جداکننده های جاذب صدا را نصب کنید.

در صورت امکان، باید از نور طبیعی استفاده کنید. علاوه بر این، سیستم تهویه و هوای تازه باید در نظر گرفته شود.

دکوراسیون اداری بانک

مواردی که به آنها نیاز خواهید داشت:

گواهینامه ها ،میز کار،قفسه کتاب،کامپیوتر،پرینتر

مرحله 1:

مشتریان اولین عامل شما هستند که باید آنها را در نظر بگیرید. بانکی که به مشتریان مجلل و پیشرفته خدمات ارائه می دهد، باید امکانات و مبلمانی را انتخاب کند که مجلل تر و شیک تر باشند.

از سوی دیگر، مدیر یک بانک بازار وسیعی را می‌خواهد که وسایلی را که انتخاب می‌کند راحت‌تر و خانگی‌تر باشند.

مرحله 2:

چیدمان میزها را طوری قرار دهید که کارمندان داخل دفتر بتوانند به راحتی درب ورودی را ببینند. این کار به آن‌ها اجازه می دهد تا سریعتر به مشتریان خدمات رسانی کنند و از صف های طولانی و مشتریان ناامید اجتناب کنند.

مرحله 3:

دیوارها را در یک طیف خنثی، مانند بژ یا قهوهای مایل به زرد رنگ کنید. این رنگ های خنثی تقریباً با هر سبک دکوراسیونی به خوبی هماهنگ می شوند. آنها همچنین ظاهری گرم و دلپذیر برای بازدیدکنندگان بانک ایجاد می کنند.

مرحله 4:

دستاوردهای اعضای تیم خود را برجسته کنید. نمایش گواهینامه های شایستگی، دستاوردهای تحصیلی و عضویت در سازمان های بانکی بر روی دیوار دفتر.

مرحله 5:

قفسه های چوبی با کیفیت بالا را در امتداد یک دیوار دفتر نصب کنید. نمایش اقلام بانکی، از جمله جوایزی که بانک کسب کرده است.

مرحله 6:

برای نگهداری لوازم اداری، فرم‌ها و سایر ملزومات از کردنزا استفاده کنید. یک کابینت فلزی استاندارد می تواند در یک دفتر بانکی زیبا کاملاً نامناسب به نظر برسد.

از طرف دیگر، یک کردنزا جذابیت بیشتری را ارائه می دهد و در عین حال همه چیز را مرتب و در جای خود نگه می‌دارد.

مرحله 7:

رایانه و پرینتر را به گونه ای روی میز قرار دهید که در تماس چشمی مشتری اختلال ایجاد نکند.

قرار دادن رایانه کمی در کنار این امکان را به کارمندان بانک می دهد تا ضمن وارد کردن داده ها و بررسی اطلاعات، با مشتریان ارتباط چشمی داشته باشند.

مرحله 8:

پرینتر را در دسترس آسان قرار دهید. کارمندان بانک باید اسناد زیادی را برای افتتاح حساب های جدید و پاسخگویی به نیازهای مشتریان چاپ کنند.

بسته نگه داشتن چاپگر خدمات مشتری را سرعت می بخشد و به مشتریان جدید امکان می دهد به همه چیزهایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

مرحله 9:

با قرار دادن وسایلی که مراجعه کنندگان به آنها نیاز دارند در دسترس مشتریان قرار دهید. این موارد می تواند شامل خودکار، فرم یادداشت و بروشور تبلیغاتی برای تبلیغات بانکی و حساب جاری باشد.

دکوراسیون اداری بانک

آخرین اما نه کم اهمیت، یک دفتر بانک به یک منطقه استراحت نیاز دارد که در آن کارمندان بتوانند رویدادها را سازماندهی کنند، با هم بنشینند و فضای استراحتی را برای خود ایجاد کنند.

توجه اولیه در طراحی فضای اداری، مشتری است.

ما به فرصت‌ها و چالش‌هایی که شما به‌عنوان یک شرکت بانکی باید به آن‌ها بپردازید، نگاهی جامع داریم و از آن نقطه شروع به اقدام می‌کنیم.

کارشناسان ما ضمن بازدید از شما در محل، فضای موجود را تجزیه و تحلیل می کنند.

تیم ما از نزدیک با مدیران و کارکنان همکاری می کند تا نیازهای آنها را درک کند و مکان های کاری سفارشی سازی شده را ایجاد کند که کاملاً با افراد، هدف و مکان هماهنگ باشد.

بر اساس این اطلاعات، ما طرحی را ایجاد می کنیم و پیشنهاد خود را با ترکیب هویت برند، ابعاد، پرداخت ها و مواد ارائه می دهیم.

ما همچنین می‌توانیم رندرهای 3D فضاها/اتاق‌های مختلف را ارائه دهیم تا پیش‌نمایش طرح جدید دفتر بانک – نورپردازی، مبلمان، سقف و غیره را به شما نشان دهیم.

سرمایه گذاری در محیط فیزیکی شما را به یک کارفرمای جذاب تبدیل می کند و در جذب و حفظ کارمندان مولد و متعهد که می توانند به شما در دستیابی به اهداف بلندپروازانه تان کمک کنند، مزیتی به شما می دهد.

شرکت سینما چوب فیدار، بزرگترین ارائه دهنده‌ی تجهیزات سینمایی و اداری در ایران